poniedziałek, 28 listopada 2016

american dream

Wyjazd do Ameryki był najlepszym wyjazdem na jakim do tej pory byłam. Wycieczka była zorganizowana przez polskie biuro podróży od A do Z (przeloty,hotele,jedzenie,bilety wstępu itd).
Aczkolwiek wizy były załatwiane we własnym zakresie.
 W ciągu dwóch tygodni zobaczyłam: Nowy Jork, San Francisco, Los Angeles oraz Las Vegas.
 Moje marzenie z dzieciństwa się spełniło, było niesamowicie.
 Spodobało mi się do tego stopnia, że kiedy wróciłam do Polski to zaczęłam płakać, że nie urodziłam  się w USA. 
Jest to niesamowite państwo. Mają przepiękną przyrodę oraz bardzo serdecznych obywateli. Ci ludzie są tak pozytywni, że zarażają swoją energią. Życzą miłego dnia co bardzo poprawia humor. 
W sklepach wybór jest tak ogromny,że nie wiadomo co kupić. Jedyny minus jak dla mnie to jedzenie..jadłam hot dogi,pizze i pełno innych fast foodów, oczywiście są restauracje z "normalnym jedzeniem" ale mieliśmy tak zapchany grafik, że nie było czasu na dłuższe  posiedzenie przy obiedzie. Uważam,  że warto wyjechać do Stanów. Wyjazd sam w sobie do najtańszych nie należy, ale warto zobaczyć COŚ INNEGO.
Wszystkie zdjęcia są wykonane przeze mnie -iphonem 6 i nie były przerabiane w żadnym programie.



Golden Gate - San Francisco

Las Vegas

Times Square Nowy Jork

widok z Empire State Building Nowy Jork

Statua Wolności Nowy Jork

Las Vegas

Nowy Jork
Central Park Nowy Jork

Zapora Hoovera
Ironing Flat Nowy Jork

Brooklyn Bridge


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz